فال و طالع بینی فروردین 96| فال روزانه فروردین 1396| فال تولد فروردین طالع عشق و ازدواج 96


فال سال 1396 | طالع بینی سال 96

سال 96 برای متولدین هر ماه چگونه خواهد بود؟ سوالی است که با آغاز سال جدید، دوستداران طالع بینی و فال به دنبال جوابی برای آن هستند. تاروت رنگی این بخش را بصورت اختصاصی برای علاقمندان تهیه نموده و سال 96 را برای همه شما عزیزان سالی پر از خوش شانسی و معجزه آرزو می کند.

فروردین

در سال 96 متولدین فروردین تقریبا در تمام زمینه های زندگی خود فرصت های زیادی بدست خواهند آورد. در این میان سیاره عطارد نیز برای برقراری روابط ضروری و جدید به شما کمک خواهد کرد. به این ترتیب در سال نو ارتباطات جدیدی در زندگی شکل خواهد گرفت. امسال شما بر ایده های جدید و هوشمندانه ای متمرکز می شوید و اجرایی کردن آنها در این مدت یکسال برایتان سهل و آسان پیش بینی می شود. امسال با حضور سیاره زحل در طالعتان ثبات و پایداری در زندگی شما برقرار خواهد شد. سعی کنید در این دوره صبور و شکیبا رفتار کرده و پشتکار داشته باشید و از تصمیم های عجولانه و شتاب زده پرهیز کنید. بنابر این پیروزی و موفقیت پیش روی شما خواهد بود و در غیر این صورت با عواقب بلند مدتی در زندگی رو به رو خواهید شد.

در زمینه کسب و کار

در سال 96 برای متولدین فروردین مسیر شغلی فوق العاده ای پیش بینی می شود. درطول این دوره شما می توانید موقعیت شغلی خود را بیشتر از قبل تثبیت کنید. بنابر این در این مدت عملکرد شما برای کارفرما و حتی خودتان رضایت بخش و مطلوب خواهد بود. امسال برای برخی از شما در زمینه شغلی تغییرات ضروری ممکن خواهد شد. امسال اگر شما بتوانید در مقابل ناملایمات زندگی تاب بیاورید، در این صورت نتایج مثبت چشمگیری پیش رو خواهید داشت. در این دوره ارتباطات جدید در زمینه کسب و کار تحولات سازنده ای را برایتان به ارمغان می آورند.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال 96 شما منطقی تر و حساستر از قبل خواهید بود. در این مدت شما می توانید به خوبی روابط عاشقانه خود را مدیریت و اداره کنید. با این حال در این دوره ممکن است بی ثباتی و ناپایداری هایی نیز در این زمینه برایتان رخ دهد که جای هیچ نگرانی نیست. چراکه ذات عجول و شتابزده شما این وضعیت ویران را بهبود خواهد بخشید. امسال شور و هیجان عاطفی بالا و سیگنالهای مثبتی در این زمینه برای شما پیش بینی می شود.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال 96 به لطف سیاره زهره وضعیت مالی و اقتصادی شما بهبود و تقویت خواهد شد. بنابر این در این دوره جریان های مالی خوبی برای شما پیش بینی می شود. پس در این مدت بهتر است با کاهش هزینه ها و مخارج، حساب پس اندازها و سرمایه گذاری های خود را افزایش دهید. در سال نو در زمینه مالی و اقتصادی راه ها و درهای جدیدی به روی شما گشوده خواهد شد. بنابر این سعی کنید برای بهبود وضعیت مالی خود از این فرصت ها بهره ببرید.

در زمینه سلامت عمومی

به طور کلی در سال 96 وضعیت سلامت جسمی و روانی شما بسیار خوب پیش بینی می شود. با این وجود ذات حساس و قاطعانه شما ممکن است در این زمینه مسائلی همچون خستگی شدید و سستی را برایتان بوجود آورد. خونسرد باشید و به منظور پیشگیری از عوارض ثانویه آن اقدامات مثبتی انجام دهید. استراحت به اندازه کافی باعث احیا و بازسازی روحیه شما خواهد شد. بنابر این هر زمان که می توانید سعی کنید باطری های درونی خود را با تعطیل کار و تلاش دوباره شارژ کنید. به هر صورت سعی کنید با کار و تلاش زیاد بیش از حد خودتان را در معرض استرس و فشار قرار ندهید. در غیر این صورت سلامت جسم و روان شما دچار عواقب جدی خواهند شد.

در زمینه خانه و خانواده

در سال نو شادی و خوشبختی در خانه شما همچون نوری فروزان خواهد درخشید. در این دوره با حضور سیاره مشتری به صورت قوی در طالعتان، رفاه داخلی و خوشبختی در زندگی شما برق خواهد زد. امسال برخی خرید و فروش هایی در زمینه ملک و املاک برای شما پیش بینی می شود. علاوه بر این افزایش تعداد اعضای خانواده از طریق تولد یا ازدواج نیز برای شما محتمل می باشد. به طور کلی وضعیت مالی در خانه و خانواده در سر تا سر سال رضایت بخش خواهد بود. امسال پیشرفت های بزرگی در این زمینه برایتان وجود خواهد داشت.

در زمینه تحصیلی

در سال نو بسیاری از متولدین فروردین در زمینه تحصیل و آموزش مسائل و مشکلات عمده ای نخواهند داشت. در این دوره شما در همه تلاش های علمی خود موفق و پیروز خواهید بود. امسال افرادی که در زمینه علم و فناوری فعالیت می کنند به صورت خاص و ویژه از پیشرفت های چشمگیری برخوردار خواهند شد.

در زمینه سیر و سفر

در سال 96 برای برخی از فروردینی ها سیر و سفر نیز پیش بینی می شود. با این حال این سفرها بیشتر در زمینه کسب و کار خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.