فال و طالع بینی اردیبهشت 96| فال روزانه اردیبهشت 1396| فال تولد اردیبهشت طالع عشق و ازدواج 96

اردیبهشت

سال 96 برای متولدین اردیبهشت سالی سرشار از انرژی پیش بینی می شود. امسال هر چند که شما از انرژی خوبی برخوردار هستید اما با حداقل تلاش در زندگی شخصی و خانوادگی و یا حرفه ای خود به نتایج و دستاوردهای خوبی خواهید رسید. پس پیش به سوی جلو حرکت کنید و مطمئن باشید که هوش و خلاقیت منحصر به فرد شما در زمان درست به کمک شما خواهد آمد. امسال تمام سخت کوشی و تلاش شما به روشنی با موفقیت به نتیجه خواهد رسید. امسال شما گاهی اوقات احساس می کنید که واقعا برای استراحت و آرامش خود زمان کافی در اختیار ندارید. اما سپس دوباره مشغول کار می شوید، چراکه در این سال نو الویت اصلی شما کار و مسئولیت و سپس استراحت و تفریح خواهد بود.

در زمینه کسب و کار

امسال در حیطه کسب و کار شما به برنامه های منظم و استراتژیک و انگیزه بالایی نیاز خواهید داشت. در این دوره شما برای رشد و پیشرفت راهنمایی های خوبی از طریق طالعتان دریافت خواهید کرد. با این حال در ارتباط با افراد برجسته و صاحب منصب و یا هم صنف مشکلات و مسائلی در کمین شما خواهند بود. در این زمینه احتمال درگیری و اختلاف برای شما وجود خواهد داشت. ممکن است احساس یاس و ناامیدی کنید اما شما فقط به تغییر مسیر نیاز دارید. از هر گونه بحث و درگیری دوری کنید، چراکه نتیجه عکس خواهد داد. در این زمان سعی کنید از نیروی خلاقیت و ابتکار خود کمک بگیرید تا فضای کاری مساعدی برایتان مهیا شود. در اواخر سال خودتان را برای جا به جایی های اساسی آماده کنید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال نو 96 عشق و روابط رمانتیک موضوع اصلی زندگی متولدین اردیبهشت خواهد بود. به روابط فعلی شما نور جدیدی از امید تابیده خواهد شد. امسال شما با کمک طالع خود تصمیم های قاطعانه ای خواهید گرفت. افرادی که در حیطه روابط خود دچار مسئله و دشواری شده اند، در سال نو می توانند به موقعیت ثابت و پایداری دست یابند. این بدان معناست که رابطه شما تداوم یا خاتمه خواهد یافت و از حالت بلاتکلیفی خارج خواهید شد. سعی کنید در این زمینه به آرامی گام بردارید. بهتر است در حیطه روابط خود حد و مرزهایی قرار دهید تا از بروز برخی از مسائل پیشگیری کنید. امسال اردیبهشتی های مجرد به روابط دوستانه واقعی وارد خواهند شد که به تدریج در طول سال به عشقی حقیقی تبدیل خواهد شد.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال نو 96 مسیر و جریان مالی و اقتصادی متولدین اردیبهشت در جهتی مثبت به شدت تغییر خواهد کرد. بنابر این امسال شما در زمینه سرمایه گذاری های بلند مدت می توانید اقدامات مثبتی انجام داده و از هزینه های اضافی دوری کنید. امسال برای شما ممکن است برخی هزینه های ناخواسته نیز پیش آید. سعی کنید تا حد امکان از هزینه های غیر ضروری بکاهید و منابع مالی خود را حفظ کنید. امسال شما بر اهداف مالی و تعهدات خود در این زمینه متمرکز می باشید و برنامه ریزی های جدیدی در این زمینه خواهید داشت. در اواخر سال شما از موقعیت مالی ثابتی برخوردار خواهید بود.

در زمینه سلامت عمومی

در آغاز سال 96 متولدین اردیبهشت از سطح انرژی و مقاومت بدنی بسیار خوبی برخوردار خواهند بود. در این صورت شما می توانید مسائل و مشکلات خود در زمینه شخصی و حرفه ای را براحتی حل و فصل نمایید. با این حال به شما توصیه می شود به منظور حفظ سلامت عمومی خود تمرینات ورزشی را در برنامه روزانه خود بگنجانید. سعی کنید رژیم غذایی خود را تغییر داده و از عادات بد غذایی پرهیز کنید. امسال بهتر است از برنامه غذایی سم زدایی نیز پیروی کنید تا وضعیت سلامت و شور و نشاط زندگی در شما تقویت و افزایش یابد. علاوه بر این برخی مسائل مربوط به سیستم گوارشی و سیستم عصبی ممکن است برایتان پیش آید. تمام این مسائل با استراحت و کاهش استرس برطرف خواهند شد.

در زمینه خانه و خانواده

در آغاز سال نو شمسی ممکن است برخی موانع و سختی هایی در زمینه خانه و خانواده برای متولدین اردیبهشت پیش آید. در اواسط سال شادی و نشاط به زندگی شما باز خواهد گشت. برخی از متولدین اردیبهشت امسال در زمینه املاک و مستغلات خرید و فروش هایی انجام خواهند داد. برخی از شما ممکن است در خانه نوسازی انجام داده و یا محل زندگی خود را تغییر دهید. به طور کلی در نیمه دوم سال در این زمینه موهبت های خوبی دریافت خواهید کرد.

در زمینه تحصیلی

امسال برای بسیاری از متولدین اردیبهشت در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش دوره خوبی پیش بینی می شود. افرادی که آزمون های رقابتی همچون کنکور یا مصاحبه در پیش دارند با موفقیت رو به رو خواهند شد. با این حال امسال در زمینه تحصیل در مقاطع بالا شما ممکن است با برخی مسائل و موانع رو به رو شوید.

در زمینه سیر و سفر

امسال برای متولدین اردیبهشت سفرهای زیادی پیش بینی نمی شود. با این حال ممکن است سفرهای کوتاه تفریحی یا کاری برایتان پیش آید. در هنگام سفر احتیاط کنید و در حفظ امور مالی و سلامت خود مراقب و هوشیار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.