فال و طالع بینی خرداد 96| فال روزانه خرداد 1396| فال تولد خرداد طالع عشق و ازدواج 96

خرداد

در سال نو 96 متولدین خرداد به دوره ای از خلاقیت و بهره وری وارد خواهند شد. امسال شما از ارتباطات بسیار خوبی برخوردار خواهید شد. در این صورت شما در زندگی حرفه ای خود نتایج خوبی دریافت خواهید کرد. اگر امسال بیشتر گوش داده و کمتر صحبت کنید، شما با توانایی های خود به خوبی خواهید درخشید. امسال شما با کمک سیاره زهره در طالعتان از آشفتگی ذهنی در امان خواهید بود. بنابر این تمام انرژی شما بر ایده های سازنده متمرکز خواهد شد. امسال سعی کنید برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود مصمم و سرسخت باشید. در نتیجه تلاش های شما با موفقیت به ثمر خواهند رسید. در حیطه روابط از هر گونه زیاده روی بپرهیزید. امسال با حضور سیاره مریخ در طالعتان شما از سطح انرژی خوبی در زندگی برخوردار خواهید بود. امسال شما برخی از برنامه های بلند مدت خود برای آینده را آغاز خواهید نمود.

در حیطه کسب و کار

در سال نو سرعت متولدین خرداد در حیطه کسب و کار کاهش خواهد یافت. از این رو امسال زمان خوبی برای درون نگری و باز بینی دوباره آرمان ها و اهدافتان در زندگی می باشد. شما ممکن است برخی تغییرات، جا به جایی و جایگزینی هایی را در اهداف حرفه ای خود انجام دهید. سعی کنید به منظور کسب دانش و مهارت های جدید در این زمینه کوشا باشید. اهداف خود را با شور و اشتیاق دنبال کنید و انتظار نداشته باشید که اطرافیان و دیگران شما را در این زمینه حمایت و پشتیبانی کنند. خب طبیعتا این سرنوشت و آینده شماست و تنها شما می توانید مسئولیت آن را پذیرفته و برای پیشرفت و بهبود آن تلاش کنید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال نو زندگی متولدین خرداد در حیطه عشق و روابط رمانتیک معنا و مسیر جدیدی پیدا خواهد کرد. بنابر این روابط ناخواسته خاتمه یافته و فرد جدیدی در زندگی شما ظاهر خواهد شد. امسال برای افرادی که در حال حاضر در رابطه می باشند از هیجان و لحظه های رمانتیک خوبی برخوردار خواهد بود. در این دوره اگر شما در موقعیت شک و تردید قرار گرفته اید، امسال زمان خوبی برای حل و فصل تمام اختلافات و نتیجه گیری از این رابطه می باشد. امسال افراد متاهل قادر خواهند بود نیازها و خواسته های خود را به خوبی به طرف مقابل خود منتقل کنند. امسال وقت خود را با سوء تفاهم ها و درگیری های بیهوده تلف نکنید. سعی کنید بر جنبه های مثبت زندگی خود متمرکز باشید.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در طول سال 96 متولدین خرداد در زمینه امور مالی و اقتصادی متزلزل خود، وضعیت پایدار و ثابتی را تجربه خواهند کرد. امسال برای شما فرصت های سرمایه گذاری بلند مدت خوبی پیش بینی می شود. امسال شما در امور مالی از رشد مداوم و پایدار برخوردار خواهید بود. امسال جریان های مالی خوبی از طریق سرمایه گذاری های گذشته نصیبتان خواهد شد. در اواخر سال شما منابع مالی قابل ملاحظه ای در اختیار خواهید داشت. بنابر این شما قرض و بدهی، وام و سایر صورت حساب های خود را تصفیه و روشن خواهید ساخت و با امنیت مالی بهتری سال جدید 97 را آغاز خواهید کرد.

در زمینه سلامت عمومی

امسال وضعیت سلامت عمومی بدن متولدین خرداد بهبود و افزایش خواهد یافت که چنین وضعیتی از موهبت حضور سیاره های زهره و مشتری در طالعتان خواهد بود. امسال سعی کنید به منظور حفظ سلامت خود از رژیم غذایی سالمی پیروی کنید. از نوشیدنی های الکلی و سیگار پرهیز نمایید. امسال برخی از شما ممکن است از لحاظ روحی و روانی دچار ضعف شوید. شما بهتر است نسبت به زندگی دیدگاهی مثبت و خوش بینی داشته باشید. خوب است به خاطر داشته باشید که داشتن ویتامین و مواد معدنی کافی در رژیم غذایی موجب افزایش سطح انرژی در بدن خواهد شد.

در زمینه خانه و خانواده

امسال متولدین خرداد در زمینه خانه و خانواده با برخی نوسانات عمده و اساسی رو به رو خواهند شد. بنابر این شما در این زمینه دچار برخی اضطراب و نگرانی هایی خواهید شد. با این حال روابط شما با خواهر و برادر و بزرگان فامیل دوستانه خواهد بود. شما با اعضای خانواده ممکن است با برخی موانع رو به رو شوید. در این صورت فراز و نشیب هایی از شادی و غم را در زندگی شخصی خود تجربه خواهید کرد. نگران نباشید، سیاره زهره در نیمه دوم سال به کمک شما خواهد آمد.

در زمینه تحصیلی

در سال 96 متولدین خرداد در زمینه تحصیل و کسب مدارج عالی با مسائل و موانعی رو به رو خواهند شد. علاوه بر این امسال برخی از شما در امتحانات رقابتی همچون کنکور و مصاحبه شغلی نتیجه مطلوبی کسب نخواهید کرد. با این حال شما با اراده قاطع و تلاش و کوشش خواهید توانست در سال بعد به پیروزی و موفقیت دلخواه برسید.

در زمینه سیر و سفر

امسال برای متولدین خرداد سیر و سفر زیادی پیش بینی نمی شود. با این حال برای شما احتمال سفرهای کوتاه وجود خواهد داشت. خوب است به خاطر داشته باشید که بهتر است در سفر احتیاط کنید و مراقب سلامت بدن خود نیز باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.